Tuesday 30 June 2009

THIS IS IT

Laungan MJ ini pastinya masih kedengaran pada telinga peminat-peminat setia Raja Pop terbaik sepanjang zaman ini. Setelah sekian lama berkabung dan berduka lara, aku kembali ke meriam merah. Banyak betul updates yang tertinggal...

Milo a.k.a Felipe Melo memberikan berita kurang baik apabila mamat Brazil ni sign extension kontrak dengan Fiorentina. Memang mengecewakan lebih-lebih lagi mamat ni cukup sesuai untuk mengisi kekosongan yang ditinggalkan Flamoney. Agresif dan boleh score. Tapi kini tinggal harapan.


Bishop misteri dari bumi Portugal, Amauri Bischoff mengikut jejak langkah rakan senegara, Cristiano Ronaldo untuk meninggalkan bumi England apabila Arsenal memutuskan untuk release mamat ni. Tiada sebarang kontrak ditawarkan kepada pemain Under 21 Portugal ni. Mungkin Wenger tidak yakin dengan kebolehan pemain ni yang mungkin agak sukar untuk bersaing dengan Nasri,Walcott, Arshavin, Fabregas, Rosicky dan lain-lain musim depan.

Sebenarnya dah malas nak diskus pasal gossip transfer sebab aku yakin Vermaelen merupakan pembelian tunggal Arsenal untuk musim depan. Itu pun dah kira ajaib dah tu. Dengan pre-season yang tinggal beberapa minggu, agak sukar melihat kemasukan pemain baru dalam masa terdekat. Kalau masuk pun ok la jugak.

Arsenal bakal menggunakan jersi ke 3 yang berwarna putih dan berbelang merah musim depan. Jersi yang kelihatan sempoi dan smart ni sesuai gak digunakan untuk aktiviti Pendidikan Jasmani atau Sukaneka.



Kem musuh, Aston Vela menaruh harapan untuk mendapatkan pertahanan Arsenal yang dihantar loan, Phillipe Senderos. Aston Villa sedia membayar 5 juta untuk mendapatkan khidmat pemain berusia 24 tahun ini. Masih belum ada persetujuan dari pihak Arsenal.

Once A Gunner, Always A Gunner...